Hooaja moto on „Lihtne. Muutuv.“

Meie igapäevaelu on ääreni täidetud - nii muljete kui ka ootustega. Järelikult soovime rohkem rahu, tähtis on taas keskenduda olulisele, tasakaalustada erinevaid jõude ja aktiivselt otsustada, mis meie elus tegelikult rolli mängima peaks. Soov on vähendada. Meie trendi-skaudid filtreerisid nendest üleüldistest teemadest välja kolm suunda ja arendasid neist sisekujunduse värvimaailmad. Kuna oleme nendest maailmadest nii vaimustuses, oleme nende jaoks välja töötanud isegi uue pealispinna. Ja neid kolme, muide, väga erinevat värvimaailma, saab väga lihtsalt varieerida, sõltuvalt sellest, kes või mis tooni määrab.

Variatsioonide mitmekesisus on meie trendiobjekti, tangrami, võtmesõnaks: vähe lihtsaid elemente, mida saab ikka ja jälle uuesti kombineerida ja luua seeläbi hulgaliselt väga erinevaid tulemusi - selle muutlikkusega juhendab tangram meid läbi värvimaailmade.

UUED VÄRVIMAAILMAD

UUED VÄRVIMAAILMAD